28 Kasım 2017 Salı

Merak







Neden bu kadar merak ediyorsunuz ki?


Öyle  ya da böyle sizin tahminlerinizin, sizin benzetmelerinizin bizim için pek anlamı yok.


Biz daha onunla yeni tanıştık, birbirimizi yeni yeni tanıyoruz. O benim yer elması yemediğimi bile  bilmiyor daha. Mesela  ben de onun ne tarz giyimden hoşlandığını çözemedim. Yumuşacık bacakları henüz şekillenirken şu aralar kot pantalonları tercih ediyor. Benim elbise, etek ve takılara ilgimin olduğunu çok anladığını sanmıyorum. Bazen benim elbisemi onun zannediyor. Dış görüşüne oldukça önem verirken ayna karşısında saatlerce inceliyor  kendisini ; ama elindeki ödül çikolatası diyet yapmalıyım ,yememeliyim sinyalini beynine  göndermiyor. Bu konu da oldukça rahat. Babası gibi tatlıyla  da arası iyi ,benim sevdiğim lezzetlere de ılımlı bakıyor. Çatalı babası, kaşığı annesi gibi tutuyor. Dağınık saç asla sevmiyor, tokaları çok mühim. Topuzlu hali tıpkı ben, mont giydiğinde sanki babası.


Konuşmuyor henüz akıcı.. Yaramazlığı keşfetme arzusundan hep..


Çiziyor, karalıyor ,elleri kimi gün benim ellerim.. Şarkı söylüyor sesi benden gür. Piyona tuşlarında bilinçsiz gezinirken parmakları do parmağı babası gibi köşeli..


Gözlerinin rengi babasının rengi.. Şeklini  benden almış gibi.. Sağ adımı benim adımım, uyurkenki yüz ifadesi ise ikimizin eseri.


Sokakta gezinirken bizi tanımayanların bazen de tanıyanların cümleleri ne kadar da itici.


Şart mı bana , ona, buna, şuna benzemesi.


O başlı başına bir kişilik ilk kucağıma verildiği andan beri..

Sonra şu da bir  gerçek ki ne hayatlar var, ne hikayeler var bu evdende kimi gizli, kimi apaçık belli..


O bizim bir parçamız yineliyorum cümlelerimi  belki ama inanın hiçbir önemi yok ,bizim için onun  kime benzediğinin tahlili..


Sağlıklı olsun, saygılı olsun, duyarlı olsun, estetik kaygılar taşısın, dürüst olsun, hayırlı evlat olsun, güzel bir dünyada sürdürsün yaşamını, kötü yüreklilerin kurnaz aldatmacalarına kanmasın, yüreği hep temiz kalsın, ailesinin, annesinin, babasının olumlu yönlerini alsın, nazarlardan uzak bir hayatı kazadan ,beladan uzak yaşasın.. Mutlaka hobisi, uğraşısı olsun, sanatı sevsin.. İnsan  olsun!



                                                                                                                                 MERVE UTANDI KALKAN

                                                                                                              
28 Kasım 2017 –Emirgan-İstanbul

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder