11 Aralık 2011 Pazar

SENİN İÇİN


Yazamadım uzun bir süredir.Kelimeler zihnimde bir köşeden diğer bir köşeye savruldular ,ben onları uzaktan izledim,dinledim,biriktirdim.

Kimi zaman cümle olmaya hasret kalmış yalnız kelimeleri sessizleştirdim ...Kimi zaman da adeta kilitledim kaçmasınlar diye...

Seni konuştular,beni anlattılar,bizi sordular.

Geceleri uykumu bölemedim.Bu kez uykulu ben;kafamda dans eden kelimeleri sakinleştirdim ..

Çünkü sıcacık yatağımda çok tatlı geldi rüyalara dalmak senin hayalinle..
Nasıl olsa yazarım dedim.
Ve şimdi yazıyorum.
Anlamlı,anlamsız,içimden geldiğince,dudaklarımdan pat diye ne çıkıyorsa onları yazmanın telaşındayım."Kelimeler mi güzel yazacak, ben mi?" diye de içimden geçirmiyor değilim.
Şart mı yazmak?diyorum.
Onlar benim cevabımı beklemeden atılıyorlar :
"Evet" diyorlar ,birbirlerini itekliyorlar,"Beni de yaz,beni de yaz" diye."Söz yazacağım" diyorum.Ama içimden gelenleri de yazacağım."Siz lütfen karışmayın,öncelik ben de" diyorum.Sözümü kesiyorlar...
Tek tek kelimeleri fırlatıyorlar önüme,kalemim şaşırıyor.Bir bakıyorum benim yazacaklarımla sabırsız kelimeler karışmış..Kelimeler sanki benim cümlelerimden kaçmışlar...Ortaya öyle güzel bir karışım çıkmış ki!
Yüreğimdeki coşkulu,tutkulu sevginin özetini sermişler önüme.

Tek bir cümle de olsa,ellerimin miskinliğine inat yazacağım herşeyi..
İçimden gelenleri.Seni,beni,bizi..Zihnimde uçuşan heyecanlı kelimelerle ,hızla çarpan kalbimin eserini.
Yazıyorum...Kelimeleri birleştirmekse, okuyanın işi..


"Seviyor"..."O"..."Seni"..."Çok"......"Seviyorum"..."ben"..."seni"....."bizi".."çok"..."biz"...ben".."sen".."seviyor"..."çok"...

MERVE UTANDI
11.12.2011-Göztepe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder