18 Mart 2010 Perşembe

4.Sınıflar Beste Yapıyorlar...



MAKAM:HİCAZKAR

4 A ve 4 B şubeleriyle müzik dersimde öğrencilerim ile bu yıl , ilk defa küçük denemeler yaparak ;daha önce hiç yapılmamış bir çalışmayı gerçekleştirdik.

Öğrencilerim özgürdüler, istedikleri konuyu seçtiler.

Kiminin şiirinin konusu Atatürk sevgisi, yurdumuz ya da aileydi; kiminin şiirinin konusu ise ormanlar,çevre kirliği,hayvan sevgisiydi.

Başarılı çalışmalar oldu.

Oluşturdukları sözleri kendi yarattıkları ritimle,kendilerince yarattıkları melodiyle süslediler.

Hatta rap,tango,marş,slow bestelerimiz de oldu.

En güzeli ve en önemlisi herkes kendi hayal gücü ağacından meyvelerini topladı.

Onlar artık küçük besteciler,küçük şairlerdi.

Çok güzel örnekler var.Tüm öğrenciler bu çalışmayı istekle,başarıyla tamamladılar..

Bu örneklerden birini sizlerle paylaşmak istiyorum.

Söz:Ufkum Kaçar- 4A Sınıfı
Beste:Ufkum Kaçar- 4 A Sınıfı

Ben 4A ve 4B sınıfının öğrencilerine müzik öğretmenleri olarak;teşekkür ediyorum,sevgiyle kucaklıyorum..

18.03.2010
Merve Utandı
Müzik Zümre Başkanı



2 yorum:

  1. Mervecim,

    Çok güzel bir çalışma olmuş,ellerine sağlık, çünkü bu hale gelmeden yaptığın çalışmayı da izlemiştim, örnek olmadan gelişme olmaz müzikte.

    İyi bir örnek olarak öğrenciler için açtığın yolda sana ve öğrencilere ,benim de eski öğrencilerim onlar, öğrencilerime kucak dolusu sevgiler.

    Hepinizi öpüyorum

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim hocam,sizin gibi özel bir eğitimciden,gerçek bir sanatçı öğretmenden bu cümleleri duymak beni çok duygulandırdı.
    ben ve öğrencilerim size çok teşekkür ederiz..

    YanıtlaSil