25 Mart 2010 Perşembe



Türk Sanat Müziği “Özel Konser”



... Münip Utandı ve Merve Utandı…



Konser Programı

Münip Utandı ve Merve Utandı Birlikte:
Kürdîlihicazkâr Peşrev
Tanburi Cemil Bey
Kürdîlihicazkâr Şarkı
“Geçti zahm-ı tir-i hicrin ta dil-i na-şadıma”
Hacı Arif Bey
Güfte: Şeyh Galip
Kürdîlihicazkâr Şarkı
“İftirakındır sebep bu nale vü feryadıma”
Hacı Arif Bey

Kürdîlihicazkâr Şarkı
“ Sen beni bir buseye ettin feda”
M.Celaleddin Paşa

Kürdîlihicazkâr Şarkı
“Bir gamlı hazanın seherinde ısrara ne hacet yine bülbül”
Suphi Ziya Özbekkan
Güfte: Ahmet Haşim
Kürdîlihicazkâr Şarkı
“Rakkas”
Münir Nurettin Selçuk
Güfte: Nedim

Merve Utandı :
Hicaz Şarkı
“Terk et beni artık yetişir, sende vefa yok”
Fehmi Tokay

Hicaz Şarkı
“Söyle derdini kaç yıl geçecek bu dertli başım”
Hüseyin Mayadağ

Hicaz Şarkı
“Sen saçlarıma koşan aklar gibisin”
Avni Anıl
Güfte: Koray Ekener
Hicaz Şarkı
“Yeşil gözlerini ufkuma ger ki”
Sadettin Kaynak
Güfte: Ramazan Gökalp Arkın

Münip Utandı :
Muhayyer Şarkı
“Gezdim yürüdüm dün gece hicranımı yendim”
Lem’i Atlı
Güfte: S.Mümtaz
Muhayyer Şarkı
“Niçin mahsun bakarsın sen bana öyle”
Hacı Arif Bey

Muhayyer Şarkı
“Çepçevre bahar içinde bir yer gördük”
Münir Nurettin Selçuk
Güfte: Yahya Kemal Beyatlı
Muhayyer Şarkı
“Batan gün kana benziyor”
Sadettin Kaynak
Güfte: Necdet Rüştü Efe

Münip Utandı ve Merve Utandı Birlikte:
Tahir Şarkı
“Gönül vermişken el çektim güzelden”
Fehmi Tokay

Trakya Türküsü
“Bülbülüm altın kafeste”
Anonim

Yapımcı :Emine Kıraç
Sunucu :Derya Kaya
Tarih : 31 Mart 2010 Çarşamba
Saat : 20.00
Yer : TRT Ankara Radyosu Büyük Stüdyosu


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder